Resultats de la cerca
LUDOTECA DE RACONS
Jugar sense parar! Això és el que faràs en aquesta ludoteca pensada per gaudir al màxim del joc lliure.
Històries gegants: Canigó i L'Atlàntida
Amb l'acompanyament de la música i d'un gran llibre il·lustrat, la rondallaire condueix els infants al món fantàstic dels grans clàssics creats per Jacint Verdaguer.
Descobrint la UdG ONLINE
Sessions informatives en línia “Descobrint la UdG”
Perduts als Jardins de Santa Clotilde (II)
Descobrir el món de la natura mitjançant un joc de pistesCONTAMINACIÓ AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle.
Moure per aprendre
Combinar moviment i aprenentatge és una eina perquè l’alumnat desenvolupi una forma diferent de comprendre i retenir els continguts escolars a través de la vivència en un entorn lúdic.
L'aventura d'en Bel
Durant el transcurs del taller es tractaran les diferents fonts de contaminació (acústica, lumínica, del sòl, de l’aire, de l’aigua...), el concepte de salut ambiental i bones pràctiques per evitar la
Surets a Pintar
Descobreix la història dels Esquilets i ajuda'ls en la seva missió secreta! Farem un taller d’iniciació on els més petits coneixeran les diferents possibilitats de la pintura sobre suro.Raquetes de neu a Vallter
A Guies Ama Dablam tenim preparades varies opcions per passar una bona estona i que tothom pugui gaudir de la muntanya hivernal, des d’una passejada d’iniciació fins al que vol fer algun cim.
A ritme de nombres i xifres (Tarragona)
Matemàtiques fascinants
Mostrant 1-10 de 2.134 elements.