Resultats de la cerca
MIRADOR TORRE GLÒRIES: EL FUTUR DE LES CIUTATS
A través de jocs d'enigmes i una visita al Mirador Torre Glòries, l'alumnat podrà comprendre el funcionament de la ciutat i imaginar solucions innovadores pel futur urbà.
Ruskus' Little Train
Teatre en anglès de clown, màgia i titelles sobre un pallasso i un trenet entremaliat. Anglès de nivell iniciació. Activitat per als cicles infantil i inicial.
L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
AQUAREL·LA
Aquarel.la i la mar com a escenari. Projeccions en directe i la música de Pascal Comelade per a un espectacle visual i poètic adreçat a la primera infància.
Els insectes (Lleida)
Taller d’il·lustració científica
Així viuen els animals que temem
Hi ha molts animals que temem i/o no ens són atractius però a vegades podem tenir una reacció inadequada, tant per a nosaltres com per a l'animal.
Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloOferta educativa del Parc Astronòmic del Montsec
Descobreix l’univers com mai no l’havies vist. El Parc Astronòmic està situat a Àger, la Noguera, i és el millor indret de Catalunya per observar el cel:.
Ruta de l'arròs en trenet
Aquesta ruta en trenet tan divertida ofereix la possibilitat de conèixer el món del cultiu de l'arròs, des de la sembra fins a la collita.
No perdis passada…Recicla’t la samarreta!
Aprenem a teixir amb materials reciclats: fil fet a partir de samarretes velles. Aprenem que és necessari allargar la vida dels teixits per cuidar del nostre planeta.
Mostrant 1-10 de 2.134 elements.