Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Correfogons
Taller concurs que promou la pràctica culinària i els bons hàbits alimentaris
Perfectes desconeguts
Un sopar entre amics, un joc amb mòbils i veritats que esclaten. Secrets, mentides i tensions afloren en aquesta comèdia agredolça que despulla les relacions i qüestiona la intimitat digital.
The Headless Monster
The Headless Monster és una obra de teatre en anglès adreçada als cicles mitjà i superior, que busca encoratjar els alumnes a llegir llibres en aquest idioma. Anglès nivell intermedi.
EscoLab: recerca, tecnologia i innovació
EscoLab obre la porta dels laboratoris i centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb el personal investigador que treballa en l'avenç de la societat.
Volcans i vida
Esteu a punt per anar enrere en el temps?
SER NOSALTRES
TOTS NOSALTRES és un espectacle de contes que parla de la diversitat familiar, de gènere i afectiva.
Constructors de somnis
Un espectacle-taller per treballar els minimons en un marc escènic de conte.
Els músics de Bremen
Les cançons o format titelles. Molt propers al alumnes a qui va adreçat.
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.Com treballar el canvi de model agroalimentari en l'àmbit educatiu
Formació en la qual s’exploraran eines per a la promoció i garantia del dret a l'alimentació des de l’àmbit educatiu.
Mostrant 1-10 de 2.134 elements.