Resultats de la cerca
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.WOMAGIS, el mag de les paraules (teatre, titelles i màgia)
Espectacle de teatre, titelles, dansa i màgia per descobrir el poder de les paraules. Fomenta la lectura i convida a crear diàlegs de pau: fer màgia amb el poder de les paraules! Catàleg ULAE
Agafem el cabàs!
Taller participatiu en el qual els nens i nenes faran una dinàmica semblant al tradicional joc de l'oca, però amb preguntes específiques sobre els residus i, concretament, sobre la seva prevenció.
Dansar un videoclip no sexista
Taller per desmuntar estereotips sexistes en els videoclip, utilitzant la dansa i anàlisi visualPER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysInvestiguem l'estat de salut del riu
Taller d’investigació ambiental per saber l’estat del riu Ter
LA NAVEGACIÓ TRADICIONAL
Activitat de navegació a bord d'un llagut balear centenari pel port de Barcelona on l'alumnat practicarà la navegació tal i com es feia fa 100 anys, utilitzant tècniques i eines tradicionals.
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.TALLER "D'YNDIANES" (estampació tèxtil)
Activitat que combina molt bé els aspectes científics, històrics i tècnics amb la dimensió participativa, pràctica, lúdica com creativa.Mostrant 1-10 de 2.134 elements.