Resultats de la cerca
Escape Room “El Secret del Bosc”
Escape room educativa, molt interactiva i dinàmica, adaptable a qualsevol espai. L’alumnat resol enigmes i pistes de natura en equip per descobrir el gran secret del bosc per obtenir el codi secret.
APPangea – Geografia i Història per ESO i Batxillerat
APPangea ofereix activitats didàctiques basades en mapes digitals i jocs de geografia-història, per treballar a l’aula o de forma autònoma. Recursos gamificats i adaptats al currículum.
El món a l'aula - La Notícia de la Setmana
Treballa la notícia de la setmana a l’ESO i batxillerat
Balambambú
L’entusiasme i l’energia de Pentina el Gat amb la seva la seva singular i especial Revolució!
Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.TALLER SEXOAFECTIU - ELS CICLES
Amb l'entrada a l'adolescència el cos femení inicia un viatge cíclic molt intens ple de moments que cal conèixer i entendre no només des de la vessant física sinó també emocional.
El Magnetisme, una força quasi màgica
Us proposem aprendre els principis bàsics del magnetisme de la millor manera: jugant i experimentant amb imants. Opció de fer l’activitat en anglès.
Juguem amb el cos!
Taller d'expressió corporal per descobrir com es relacionen les diferents parts del cos.
Depuradora de Gavà i les dunes litorals: un ecosistema singular.
Permet comprendre quines són les fases i els diferents processos que es fan en una depuradora i el seu paper en el manteniment de la qualitat de l'aigua dels espais naturals propers.
II. Qui vivia al castell del Catllar?
Coneixerem com era un castell i qui en feia ús.
Mostrant 1-10 de 2.134 elements.