Resultats de la cerca
MARIETES A LA VINYA
Conte i descoberta per conèixer l’ecosistema de la vinya. El cultiu respectuós de la vinya és el millor per a la salut i el medi ambient. Si ajudem a les marietes, elles ens ajudaran a nosaltres!
Taller d'escriptura ibèrica
L’escriptura ibèrica és tot un enigma. La podem transcriure, llegir, però no coneixem el seu significat. Durant el taller coneixerem els suports on la podem trobar i practicarem la transcripció.
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.El triceratops. Descobrint històries de dinosaures
Visita comentada per la col·lecció paleontològica
Escapades per escoles i instituts a Port Ainé
Port Ainé. és una estació familiar i tranquil•la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.
Aliment o recurs? Coneix el malbaratament alimentari
El malbaratament alimentari és una problemàtica global que afecta tant al medi ambient com a les persones.
Taller "El matemàtic" pastisseria educativa
Mesures i proporcions en pastisseria. Taller on s'aprenen conceptes bàsics de matemàtiques a través de receptes senzilles
TALLER "D'YNDIANES" (estampació tèxtil)
Activitat que combina molt bé els aspectes científics, històrics i tècnics amb la dimensió participativa, pràctica, lúdica com creativa.Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Infantil i primària (1r cicle)
El cinema domèstic i la memòria familiar
Traços botànics: explorant el Bosc vertical
Taller d’il·lustració científica amb Lucía Gómez
Mostrant 1-10 de 2.134 elements.