Resultats de la cerca
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?Joc de la xarxa tròfica del sòl
Contextualització de què és el sòl i quina funció fa a les nostres vides, perquè és important i quin és el seu vincle amb el canvi climàtic a través d'un joc de taula
La descoberta del Pailebot Santa Eulàlia
Com és un vaixell de principis del segle XX? Quina tecnologia portava? I en l’actualitat, quina tecnologia li permet navegar amb seguretat? Quins són els principals elements de comunicació a bord?
L'estany, un ecosistema!
L'activitat comença a les sales del Museu Darder i després se segueix un itinerari de descoberta fins a l'Estany de Banyoles.
Terrari virtual
Programarem un terrari virtual i farem servir un termòmetre connectat a una placa controladora per mesurar la temperatura i tractar de mantenir-lo en un nombre determinat de graus.
Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
Visita romana
Visita dinamitzada que proposa la descoberta del jaciment arqueològic amb un antic habitant de la ciutat romana, per a comprendre de primera mà com era la vida en aquest indret fa milers d'anys.
L'anguila i el seu viatge espectacular
Descobreix el viatge migratori d’una anguila des de l’entorn natural i digital
LA MÀGIA DEL MENJAR BÉ
Una dietista-nutricionista diplomada i un mag professional es donen la mà per a oferir un taller amè, lúdic i alhora pedagògic sobre alimentació i nutrició. Hàbits, higiene, aliments bàsics...
Explorant el passat: Una Excursió pel Castell i el Poble Vell
Visita guiada destinada a grups escolars pel Castell i pels carrers del Poble Vell de Súria. S’inclou la possibilitat de visitar per lliure la Sala d’Exposicions de Cal Balaguer del Porxo.
Mostrant 1-10 de 2.135 elements.