Resultats de la cerca
TALLER DE TIR EN ARC
Taller de simulació de tir amb arc.
L'home que sense voler va matar més persones de la història
Thomas Midgley va causar dos desastres ambientals i la mort de milions de persones, en ser un dels principals responsables de la introducció del plom en la gasolina i l'aparició dels gasos CFC.
Corbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?CURSOS PER A DOCENTS
Formació reconeguda pel Departament d'Ensenyament per a docents de Primària i Secundària que vulguin aprofundir en Comunicació Audiovisual i Arts Escèniques.
Teràpia a través del riure per a claustres estressats
Taller de risso teràpia a traves del joc dissenyat per treure tensions individuals i amb l'equip de treball per fomentar relacions sanes i disteses.
El sol, una font per carregar piles
Estudiem les energies renovables
IGUALS I DIFERENTS
Taller per reconèixer i valorar la diversitat com una riquesa, promovent una mirada positiva sobre les diferències d’origen, culturals, sexuals i de gènere.
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
TALLER DE TRENCADÍS
Un taller en el que podran practicar la tècnica del trencadís, realitzant una columna del Park Güell que s'enduran a casa.Fotònica en 5 minuts! Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència 2026
FOTÒNICA EN 5 MINUTS! DIA INTERNACIONAL DE LA DONA I LA NENA A LA CIÈNCIA 2026
Mostrant 1-10 de 2.133 elements.