Resultats de la cerca
Mozart en vambes (Barcelona)
La vida i l’obra d’un rebel de la seva època
Fiber to home “Conexiones invisibles – El arte de la fibra que nos une”
Exposición que muestra mediante juego, en una galería de fotografías, un curso sobre la fibra óptica de nuestros hogares, hasta las centrales que nos conectan a Internet.
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.Les bombolles de l’Anton: Geometria amb bombolles de sabó
Tots hem jugat alguna vegada amb bombolles de sabó! Tot sembla molt simple, però darrere aquestes innocents i divertides figures s’hi amaga un formidable entramat matemàtic amb molta història.
COM FUNCIONA EL PORT
Presentació dinamitzada sobre el Port de Barcelona, que inclou una navegació a bord d’un llagut balear. de 1921.
Explora la natura del parc Nou
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
COM UNA PEDRA
Sobre percepció, so i acció artística
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
LES ESTACIONS DEL MEV: LA TARDOR
Amb les arts plàstiques coneixem el romànic i el gòtic. Descobrim les obres i composem un frontal i un retaule.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Mostrant 1-10 de 2.133 elements.