Resultats de la cerca
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de les bruixes
Sabeu qui eren i què feien les bruixes de Viladrau? Passejarem pels mateixos boscos on aquestes dones sàvies i expertes en remeis naturals anaven a buscar els seus ingredients. Us hi atreviu?A CADA FEINA, LA SEVA EINA
Activitat per conèixer les tasques agrícoles de la vinya. Antigament, treballar la vinya era una tasca feixuga. Però, i d’aquí uns anys, com ho farem?
Art i Natura: Land Art
Taller en el que experimentem amb el Land Art amb l’objectiu de donar a conèixer i posar en valor els espais naturals propers.
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” Inf + 1r i 2n primària (Lleida)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
Observació Astronomía nocturna amb telescopis astroxperiences.com
Vine i gaudeix d’una màgica nit d’observació estel·lar amb el nostre Taller d’Observació Nocturna amb Telescopis astronòmics, perfecte per a estudiants de primària, secundària, batxillerat i AMPA’s.
Habitatge i vida quotidiana al llarg del temps
Al llarg de recorregut, visitarem diferents habitatges de la història i coneixerem la gent que hi vivia. Experimenta com vivia la gent d’altres èpoques, mira com eren les seves cases.
ESCOLACADABRA
Màgia d'Escenari per una festa de fi de curs o celebració especial, Màgia de Saló per fer a cada classe, o bé Màgia Close-Up (de proximitat) per realitzar a grups petits. Tenim la màgia que vulgueu.
TALLER CONÈIXER EL MÓN DEL RUC
Breu història del ruc, divertida i didàctica per descobrir peculiaritats dels rucs del seu comportament
Dones que van trencar el silenci
Investiga i dona veu a les dones pioneres del rock i el blues. Una activitat cooperativa per visibilitzar el seu llegat i treballar habilitats digitals i comunicatives.
PROTEGIM ELS TAURONS
Activitat destinada per a primària. (1r, 2n, 3r, 4t, 5é i 6é)
Mostrant 1-10 de 2.140 elements.