Resultats de la cerca
LA CASETA D'EN VILLÀ (Museu Deu)
Explicació d’un conte relacionat amb els quadres de Miquel Villà on introduirem els alumnes amb la màgia de la barreja de colors.
Robot Slalom
Serem capaços de programar un robot perquè pugui superar un circuit d’slalom? Controlarem els moviments bàsics d’un robot per definir la seva trajectòria en un circuit d’eslalom (zig-zag).
Depuradora de Sant Feliu de Llobregat
La visita a l'EDAR de Sant Feliu de Llobregat, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Rapejant els clàssics (Lleida)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Aigualogia
Taller experimental sobre les característiques de l'aigua
ELS COLORS DEL VIDRE AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu l’Arc de Sant Martí? Té molts colors oi? Què us sembla si atrapem alguns d’aquests colors i els posem sobre un vidre? Acompanyeu-nos i veurem com es fa el vidre i com podem pintar-hi a sobre.
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.DIVERSITAT AFECTIVA, SEXUAL I DE GÈNERE / LGTBI+
Aquest taller ofereix una aproximació respectuosa i sense prejudicis sobre la diversitat sexual i de gènere i promou la reflexió sobre les diferents violències que afecten al col·lectiu LGBTI+.
CANVI CLIMÀTIC I OCEANS
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle
Taller d'innovació i visita guiada a la cripta
Visita la cripta de la Colònia Güell des d'una perspectiva didàctica, amena i interactiva.Mostrant 1-10 de 2.140 elements.