Resultats de la cerca
Mas de Colom amb els 5 sentits
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca Mas de Colom
Més enllà de la identitat
El projecte "Més enllà de la identitat" dona veu a persones LGTBIQ+ que han patit violència. Busca ampliar la mirada sobre la diversitat de gènere i combatre l'LGTBIfòbia.
Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.
Anem a buscar el tresor d'en Serrallonga
Els boscos de les Guilleries alberguen un gran tresor
Surime de Pentina el Gat
Teatre, música i titelles per nens de 3 a 7 anys. . Tres llenguatges escènics que es combinen per explicar una història emocionant i divertida que exposa conceptes com la rancúnia i el perdó.
Els caçadors del cel, els rapinyaires
Activitat pensada per conèixer les aus rapinyaires, és a dir, els ocells que cacen la presa des de l'aire per alimentar-se.
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysMENUTS I MENUDES, ANEM DE FESTA MAJOR?
Veniu a conèixer la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos amb els nens i nenes d'infantil, al so de la cercavila crearem un divertida titella a partir de les figures dels balls populars.
JORNADA DE PORTES OBERTES EUSS, School of Engineering (12 d'abril de 2026)
Coneix l'EUSS i la seva oferta formativa en enginyeries industrials. Vine a la Jornada de Portes Obertes del 12 d'abril de 2026
Audicions Didàctiques a l'Aula i a l'Escenari.
El nostres músics, instrumentistes professionals amb llarga experiència en el món educatiu, visiten les aules, mostrant i sonant els seus instruments, tot explicant-ne les característiques, orígens...
Mostrant 1-10 de 2.122 elements.