Resultats de la cerca
L' Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment
Mans a l'obra (Girona)
L'art a través del cos
Visita Cúpula i Casa Pratdesaba de Vic
La Casa Pratdesaba és la casa del S.XIX on el temps es va aturar. Visita les seves estances (salons, alcobes, jardi...) igual que estaven al segle passat. Visita també la cúpula i el telescopi.
Els nostres amics, els antics
Visitarem la prehistòria, l’arribada dels grecs i fenicis, la societat ibèrica, la dominació romana i finalment els visigots.
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
JOSEP PALAU I FABRE. UN RECORREGUT PER LA LITERATURA CATALANA S.XX
Tipologia: Taller literari Lloc: sales d’exposicions i aula Ràtio: 2 grups per escola Nivell: Segon cicle d’ESO i batxillerat Durada: 1h30 Núm. alumnes: 20-25 alumnes. Preu: 100€ x grup
Jo canto ABBA (Barcelona)
Un acostament a la cultura musical anglosaxona d’una manera lúdica
Determinem l'estat ecològic del riu
Taller ambiental per determinar la salut del riu Ter al seu pas per Manlleu
Visita comentada a "Ones"
Visita comentada
Taller de bioconstrucció en petit format
Busques una activitat innovadora per a fer amb el teu alumnat? Us presentem el taller "Bioconstrucció en petit format"
Mostrant 1-10 de 2.122 elements.