Resultats de la cerca
VOLS EMPRENDRE EL TEU PROJECTE
Jordi Cirera, fundador d’Educaports, comparteix el seu camí emprenedor i guia els joves a descobrir passions, crear una estratègia de futur i desenvolupar una idea d’empresa amb un joc pràctic.
LA PEDRERA: Expedient Gaudí
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Audició Musical a l'Aula: FLAUTES D'ARREU
NOMÉS PER ESPAIS EXTERIORS Audició didàctica a l'aula sobre flautes de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem flautes de bec, travesseres, oblíqües, globul.lars, gegants, sense forats, dobles, etc.
Taller de Pixel Art
Veurem eines i tècniques per convertir-nos en autèntics artistes del "pixel art".El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.Jornada de Portes Obertes PSICOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
El corrent elèctric i els seus efectes
A través de l'experimentació, els nois i les noies descobriran les propietats de l'electricitat i el magnetisme
Llegim la imatge. Iconografia per entendre l'art.
Visita especialitzada per aprofundir en els nostres coneixements iconogràfics i literaris a partir de la lectura del patrimoni present a la Catedral.
La Pepa Draps
Taller teatralitzat on els alumnes descobreixen les fibres naturals a partir d'un conte i experimenten amb diversos materials tèxtils per elaborar un póster col·laboratiu.
El tèxtil al MNACTEC
Visita guiada a la part de la fàbrica tèxtil del museu i a la maquinària del procés de producció industrial llaner
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.