Resultats de la cerca
Vet aquí el rock (Lleida)
Bateria, ritmes i contes
Jornada de Portes Obertes COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
CUINANT POESIA
En Moi un reconegudíssim cuiner arribarà a la vostra biblioteca o escola amb els estris necessari per fer una bona cuinada, però compte per què no us cuinarà una menja exquisida, si no... POESIA
Les violències que no es veuen. Reimaginar l'espai públic
Desmuntarem els mites i tòpics de l'experiència femenina als espais públics que veiem al cinema i a les sèries.
Tècnica 3_6
Activitat d’experimentació i descoberta de la tècnica per a grups d’infants de 3 a 6 anys.
Seterra – Qüestionaris geogràfics
Plataforma de qüestionaris geogràfics amb centenars d’exercicis per identificar països, capitals, banderes, oceans i molt més a nivell mundial.
Programem un mesurador de soroll amb microbit
En aquesta activitat fem servir MakeCode i la placa micro:bit per programar un mesurador del nivell de soroll.
Museu de la fruita i de l'alimentació saludable de Catalunya
Descobreix cinc espais que t'endinsaran en l'univers de la fruita i els hàbits saludables resseguint el camí que recorre la fruita des del camp fins a casa nostra.En busca del Tió
El taller de tions és una activitat adreçada a infants que volen venir a buscar el seu tió. Es tracta de fer una petita excursió seguint un mapa per arribar al lloc on es troba el tió.
Animals. Grangers i grangeres per un dia. Refugi Les Set Cabretes
Un bonic dia de camp coneixent i ajudant als animals del refugi.
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.