Resultats de la cerca
Estratègies dels éssers vius (Barcelona)
Sobreviure al medi
PROTEGIM ELS TAURONS
Activitat destinada per a primària. (1r, 2n, 3r, 4t, 5é i 6é)
Let's Go to the Farm
Teatre en anglès per als cicles infantil i inicial sobre la vida a una granja màgica. Anglès nivell d'iniciació.
L'esclat de vida
En aquesta activitat de recerca científica coneixerem les diferents teories que existeixen sobre l’origen de la vida i revelarem el paper clau dels volcans en aquest fet.
Volcà Croscat
Visita guiada al Parc Natural, per conèixer els volcans
DE L'ART AL DISSENY: APRENEM A COMUNICAR
Quin és l’origen de l’expressivitat artística i com aquest art pot influir en el disseny gràfic actual? Aquestes són algunes de les qüestions que intentareu resoldre durant aquesta activitat.
Creació de paisatge sonor (Barcelona)
El so com a identitat cultural i social
Viatgem al segle XIX! Com es vivia abans?
Visita L' Enrajolada, Casa Museu Santacana, i esbrina com vivia una familia benestant del s. XIX. Ens disfresserem, jugarem, i descobrirem com de diferent era la vida abans i com ha canviat tot!
AMB ENERGIA! (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat treballa el concepte d'energia. Introdueix les diferents fonts d'energia fent èmfasi en si són o no renovables, tot destacant la valorització dels residus i contextualitzant el CIVRM.T'agrada el que veus al mirall?
. Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.