Resultats de la cerca
Una època d’invents i descobriments | Museu del Renaixement
Activitat per conèixer el Renaixement més enllà de l’art, explorant invents, descobriments geogràfics i els nous coneixements d’aquesta època clau de la història.
Batega amb la ciència
Com ho fan els nutrients i l’oxigen per repartir-se per tot el cos? Què en sabem de l’aparell circulatori? Sabem reconèixer la funció de les diferents parts del cos?
El cos humà. Com sóc jo?
Visita per conèixer millor el cos humà
IMPRESSIONATS PELS ARTISTES
Taller d'art sobre Picasso
Els fonaments de la terra: arquitectura medieval
Visita guiada per conèixer el Monestir de Sant Cugat i un taller didàctic que permet posar-se a la pell dels mestres constructors de l'Edat mitjana.
La Factoria de l'Aigua
Espai de Tinkering
Microscòpia: viatge en el tremendament petit
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals?
Magic brains
Il·lusionar desde les arts escèniques a veure la relació entre la neurociència i l'art des del món de la màgia.
Investiga la vacuna del VIH (Girona)
Taller d'investigació biomèdica
La custòdia entra en joc
Aprèn com funciona un acord de custòdia per la conservació de la natura!
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.