Resultats de la cerca
L'Animalada
És una fauna mecànica interactiva que consta d’una col·lecció itinerant de 25 jocs autònoms de gran format.fets amb materials recuperats.
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat de descoberta i observació de la vegetació singular del parc i de les espècies de flora i fauna que habiten al jardí de papallones i l'hotel d'insectes.
El joc del Triviclimàtic. Taller sobre sostenibilitat
El triviclimàtic és un joc cooperatiu en què els infants aniran responent preguntes de temàtica mediambiental i sobre l'emergència climàtica,amb l'objectiu d'aconseguir punts de forma cooperativa.
Com vestia en Tutankamon?
Els nens i nenes descobreixen la indumentària que portaven els egipcis a l’època faraònica a partir d'una explicació i de reproduccions que es poden emprovar.
Un viatge mar enllà
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
L'estany, un ecosistema!
L'activitat comença a les sales del Museu Darder i després se segueix un itinerari de descoberta fins a l'Estany de Banyoles.
El recorregut botànic de l’Esquerda.
Coneix la vegetació natural de la zona i la seva evolució des d’èpoques antigues fins a l’actual.
AVALUACIÓ AMBIENTAL DE LA PLATJA
Activitat destinada per a batxillerat
El camí de la caca
D’on creus que ve la caca? Què era abans de ser caca? Quins òrgans del nostre cos participen en el procés digestiu?
Tecnologia hidràulica; la força de l'aigua
Conèixer el funcionament de l’energia hidràulica en la fàbrica tèxtil
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.