Resultats de la cerca
Preludi, samba i swing (Girona)
Un taller per interpretar diferents estils musicals
Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.
VISITA LLIURE AL POBLE ESPANYOL DE BARCELONA
Vosaltres poseu la imaginació, nosaltres posem l'espai. El Poble Espanyol és un recinte ple de racons amb misteri, secrets per descobrir, artesania, art contemporani, zona de pícnic i sense cotxes!Colònies i excursions emocionals a Naturland - La Granja
Entrenarem habilitats com la cohesió, treball en equip, superació de pors, autoestima o l’autonomia amb activitats amb animals, cavalls de doma natural o activitats d’aventura. Mètode La Granja
Foley: sons i cinema (Girona)
Descobrint sons invisibles
EL CEL I LA TERRA
Ens aproximen a l’origen de la tradició del Nadal i els reis. Davant d’un frontal romànic, les figures dels personatges protagonistes prenen vida.
ENDINSA'T AL VELL MARÍ
Activitat destinada per a primària cicle superior.
CONCURS JOVES I MOBILITAT - 19a EDICIÓ - CURS 2025-2026
El concurs vol contribuir a la reflexió dels adolescents envers la mobilitat entesa com un sistema social de convivència i responsabilitat, amb diversitat de modes i d’usos.
Taller de Sant Jordi modelatge amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica de Sant Jordi on la classe fa una figura de Sant Jordi que s'emporten a casa.Cosmètica Natural a Can Pidelaserra
Sense sortir de la granja escola obtindrem els productes per a la realitzacio de productes d´higiene i cosmética. Provem junts una dentrifici i una mascareta facial?
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.