Resultats de la cerca
LES TAVERNES DE L'ART
Activitat dinamitzada per la col·lecció d’art del museu. La inspiració mai no ve sola, cal observar, conversar i compartir amb els altres per poder crear i convertir-nos en artistes.
L' Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment
Una majoria invisible. Les dones a la fàbrica
Taller per reflexionar sobre el paper que va tenir la dona en les fàbriques tèxtils catalanes
Més Enllà del Surfskate. Un taller d'esport inclusiu.
MES: esport inclusiu per a tothom, tinguin o no diversitat funcional. Adaptem els objectius de cada sessió a cada grup: pot ser per primària, Eso i adults.
Descobreix el món de l’arqueologia a través del jaciment de Puig Ciutat
Taller-Presentació que permet portar l’arqueologia i Puig Ciutat a la vostra classe.
ELS COLORS DE LA MÚSICA
Concert cognitiu on a través de la música i les imatges potencia els valors com la igualtat i el respecte. Una experiència sincera i humana per potenciar l'equilibri emocional i el creixement personal
PREVENCIÓ DE L'ASSETJAMENT I CIBERASSETJAMENT
Taller per reflexionar sobre l’ús de les xarxes socials, identificar situacions d’assetjament i ciberassetjament i aprendre a actuar amb criteri, respecte i seguretat.
Banyoles Medieval
Itinerari pel barri vell de Banyoles per conèixer com era una ciutat medieval, com es va fundar, quins oficis s'hi desenvolupaven i quins eren els grups socials de l'època.Colors en pols. Els pigments de l'art medieval
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari pictòric per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
Fem de vulcanòlegs i vulcanòlogues
Activitat per aplicar la metodologia del treball de camp en geologia en l'estudi d'un aflorament volcànic al volcà del Croscat.
Mostrant 1-10 de 2.116 elements.