Resultats de la cerca
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.Dansar un videoclip no sexista
Taller per desmuntar estereotips sexistes en els videoclip, utilitzant la dansa i anàlisi visualTaller de modelatge amb JumpingClay
Taller de modelatge amb JumpingClay. Una argila de colors que s'asseca a l'aire
Experimentem i ens divertim amb les sals de Cardona
L’activitat es basa en realitzar experiments on el propi alumne observarà i extraurà conclusions sobre quins són els fenòmens i/o trets característics relacionats amb la sal.
Gestos (extra)ordinaris (Tarragona)
La dansa dels moviments quotidians
Descobrim el Parc de l’Agulla
Fent ús de GPs aprendrem perquè i quan es va construir el Llac de l’Agulla, com es gestiona i quines són les seves funcions.
IGUALS I DIFERENTS
Taller per reconèixer i valorar la diversitat com una riquesa, promovent una mirada positiva sobre les diferències d’origen, culturals, sexuals i de gènere.
Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.
Vida extraterrestre amb astroxperiences.com
Estem sols a l’univers? Aquesta és la pregunta que ens hem fet des d’antic i que continuem tractant de respondre.
Crea i recicla
Taller teòric i pràctic sobre el reciclatge, treballarem les 3R i altres R no tan conegudes,
Mostrant 1-10 de 2.116 elements.