Resultats de la cerca
Vida i evolució. Visita comentada
En aquesta visita l'alumnat descobrirà com canvien les espècies i com actua la selecció natural.
La Casa decorada
Una descoberta del modernisme de Manel Joaquim Raspall a Cardedeu a través de la observació i el treball plàstic amb diferents materials
Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
D'on ve l'aigua de l'aixeta
Visitem la potabilitzadora!
Som Natura
Un viatge immersiu a través de les emocions
Endinsa't al Vesper. Visita guiada al CIARGA i al Refugi del Serral
Visita guiada en la qual els alumnes coneixeran com era el dia a dia i les persones que com ara enginyers, mecànics i pilots treballaven a l’aeròdrom durant la guerra.
Construïm refugis: la Guerra Civil a Martorell.
Xerrada i visita posterior al refugi antiaeri de la Plaça de la Vila de Martorell per tal de conèixer com van afectar els bombardejos al barri de la Vila el gener de 1939.
Jornades de Portes Obertes UAB
Els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autònoma de BarcelonaProjecte transversal educació sexual als Centres d'educació secundària
Amb aquesta proposta volem contribuir a la implementació de l'educació sexual als instituts, fent partícips tots els agents educatius: alumnat, professorat, famílies i professionals.
Recursos per treballar la Unió Europea
Jocs i activitats per aprendre sobre els països, les llengües i les institucions europees.
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.