Resultats de la cerca
Sonda estratosfèrica - Disseny, construcció i llançament!
Dissenyareu, construireu i enviareu la vostra sonda estratosfèrica a l'espai a una alçada de 30 km. Fareu fotografies increïbles, seguint els mateixos procediments d'enginyeria que la NASA!
Les violències que no es veuen. Reimaginar l'espai públic
Desmuntarem els mites i tòpics de l'experiència femenina als espais públics que veiem al cinema i a les sèries.
Bon ús de l’aigua
Treballarem les actituds positives per a un bon ús de l’aigua; per aprendre a actuar correctament en cadascun dels moments de la vida quotidiana en els quals utilitzem l’aigua.
Rapejant els clàssics (Tarragona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Creem un refugi d'insectes al pati de l'escola!
Construeix un insectehotel per fomentar la biodiversitat al pati de l'escola. Descobreix la importància dels insectes i com ajudar-los a trobar refugi en l’entorn escolar.
La Gran Canicada d'en Jan
Construïm circuits entre totes per jugar amb les caniques. Encara no n'has construït cap? Anima't! Perquè... ja saps com jugaven amb les bales o caniques els nostres avis i àvies? O els teus pares?
Prevenció d'accidents. No et frenis la vida. MIFAS
Acció de sensibilització per a la prevenció d’accidents de trànsit. El nostre objectiu és sensibilitzar els més joves sobre els comportaments responsables quan condueixen un vehicle motor.Taller de trencadís i visita guiada a la Cripta
Aquesta visita està dirigida per una monitora ceramista i es desenvolupa als antics cellers de la Colònia Güell. El trencadís és la tècnica de mosaic inventada per Antoni Gaudí.
Per què no cauen els arcs? | Museu del Renaixement
Taller per explorar pes, força i equilibri a través dels arcs del Palau Requesens, descobrint-ne la funció i importància en l'arquitectura mitjançant una dinàmica col·lectiva.
DIBUIXEM SOBRE CERÀMICA AL POBLE ESPANYOL
Sabeu què és una rajola? Veniu i descobrireu com és una rajola abans de coure i amb quines eines podem treballar-la. Voleu fer-ne una? Endavant! Després de coure-les les enviarem a l'escola!
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.