Resultats de la cerca
Jornada de Portes Obertes PSICOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
ESCOLARS – Un dia al Pirineu
Gaudeix d'una estada de 1 dia on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida.
Perspectiva de gènere i ecofeminisme
Introducció al concepte d'ecofeminisme i aproximació a la situació de la dona dins el sistema agroalimentari,
COLÒNIES ESCOLARS: FEM PINYA!
Taller per promocionar la cohesió i el treball en equip en grups amb conflictes o que acaben de formar-se.
Visita al Centre d'interpretació Dinosaures Fumanya
Dinosaures Fumanya és el jaciment europeu més extens amb petjades de Titanosaure del Cretaci superior i un dels més importants a nivell mundial.
Kiru i el misteri de la Lluna perduda
Pel·lícula Fulldome
El Jardí de plantes remeieres del Museu
Una activitat al jardí de plantes remeieres del museu on descobrir de les característiques que conformen la vegetació de l’entorn natural i les seves aplicacions remeieres.RELACIONS SANES DE PARELLA
Aquest taller busca reflexionar críticament amb els adolescents sobre els mites i idees de l’amor romàntic i oferir eines per construir relacions afectiu-sexuals saludables.
UN PLE A LA NOSTRA MIDA (Museu Deu)
La visita guiada a la Casa de la Vila és un recurs que volem oferir a les escoles per apropar l’infant al municipi i al seu màxim òrgan de govern, l’Ajuntament.
Els sons de l’aigua
És una activitat en la que es treballa el sentit de l’oïda, la capacitat d’estar atents i tenen molta importància les nostres percepcions i sensacions.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.