Resultats de la cerca
APPangea – Geografia i Història per ESO i Batxillerat
APPangea ofereix activitats didàctiques basades en mapes digitals i jocs de geografia-història, per treballar a l’aula o de forma autònoma. Recursos gamificats i adaptats al currículum.
Xiuxiuejar poesia
La poesia és música. I alguna cosa més. Volem notar-ho. Per això, us proposem un taller de xiuxieujar poesia a cau d'orella a partir de petits poemes.
JUGA LA PERIPÈCIA DE LES MADRIGUERES MIL·LENÀRIES I AJUDA A PROTEGIR LA LLAR DE LA SEVA GUARDIANA CORDESAL
Peripècia és una activitat gratuïta de descoberta d’indrets d’interès, constituint alhora una potent eina de transferència de coneixement i de foment del respecte i la preservació del territori.
Deixeu-li fer (o la història d'en Patufet)
Espectacle de teatre d'ombres que parteix del veritable sentit d’aquest conte tan popular a Catalunya.COS QUE EXPLICA
COS QUE EXPLICA: Projecte per a alumnes que fomenta l'expressió lliure i la creativitat. Ensenyem a narrar històries amb el cos, mitjançant jocs de clown i improvisació guiada. Estimulem el moviment,
Jocs Lab: Tallers de jocs de taula per a totes les edats
Aprenem i ens divertim jugant a jocs de taula especialment seleccionats per a infants i joves.
Constructors neolítics
Taller per apropar l'alumnat a l'època neolítica, a través de construccions neolítiques.Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.
LA PEDRERA: Indiana Stones: explorem!
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.