Resultats de la cerca
Insectes i bestioletes
Animeu-vos a conèixer els insectes i altres bestioletes que hi ha en la natura!
Accions per un món més sostenible
Taller que tracta diferents problemàtiques mediambientals que pateix el nostre planeta i accions per tal d'evitar-es.
Itinerari: Vida i miracles de Castelló d'Empúries
Conèixer l’Ecomuseu-Farinera i la Basílica de Castelló d’Empúries. Aprendre com es fa farina de forma industrial. Descobrir la història de Castelló d’Empúries.
ACTUA: UNA PROPOSTA DE TEATRE - DANSA I CONSTRUCCIÓ DE GÈNERE PER A ADOLESCENTS
Podem canviar els estereotips de masculí i femení utilitzant la dansa i el teatre? Aquest curs vol sensibilitzar els joves sobre el problema de la desigualtat de gènere.Ruta de descoberta del passat obrer i cooperatiu dels barris de Barcelona: resseguint les passes de Micaela Chalmeta
Ruta pel passat i present cooperatiu i autogestionat de Sants amb perspectiva feminista. Història del cooperativisme i els moviments socials i activisme actuals i contemporanis.
L'ESCULTURA AL CARRER_Infantil (Museu Deu)
Els alumnes acompanyats de l’educador del Museu Deu fan un recorregut per la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Xerrada: El ciberbullying
Xerrada dirigida a famílies on tractarem el ciberbullying
Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
Experimentem el canvi!
A l'activitat a l'aula Experimentem el canvi, els participants hauran de treballar com a científics: fer-se preguntes, realitzar experiments i treure les seves pròpies conclusions.
L'electricitat
Els/les alumnes podran conèixer diferents formes de generar electricitat
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.