Resultats de la cerca
Preludi, samba i swing (Lleida)
Un taller per interpretar diferents estils musicals
Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.
Snorkel a les illes Medes
Com un peix a l'aigua! Esport i interpretació del medi amb aquesta activitat que ens submergeix de ple a l'ecosistema de les illes Medes.
El suro amb cinc sentits
Descobreix el suro amb els cinc sentits
La Laura i en Joan en una recerca enlluernadora (fotònica)
La llum és un element essencial per la vida i una font d’energia renovable, però, sovint una gran desconeguda. Descobrirem les propietats de la llum i experimentarem amb l'energia solar fotovoltàica.
VISITA GUIADA
Destianada per a secundària, batxillerat i cicles formatius
El conte de la lletera
Les cançons i la participació. Espectacle molt interactiu.L'aigua que usem
Visita guiada combinada a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i al Museu de les Aigües de Cornellà.
Visites en grup a TV3
3Cat ofereix la possibilitat de visitar en grup les instal·lacions per descobrir de prop la televisió pública que cada dia arriba, amb continguts propis, a milers d'espectadors.
Descobrim la Beebot
Aconseguirem comunicar-nos amb la BeeBot a través del llenguatge de programació per tal que arribi allà on ens hem proposat?
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.