Resultats de la cerca
Amb un 6 i un 4, una història del retrat (Girona)
Conferència amb Miquel del Pozo
Una època d’invents i descobriments | Museu del Renaixement
Activitat per conèixer el Renaixement més enllà de l’art, explorant invents, descobriments geogràfics i els nous coneixements d’aquesta època clau de la història.
Robots per un Dia - Sortida escolar
Excursions als centres TBKids on podreu construir, programar i interactuar amb diferents tipus de robots.
COM CONSTRUÏEN ELS IBERS?
Descobrirem el món de la construcció i l'urbanisme ibèric amb l'ajuda de diferents tècniques de construcció i treballarem de forma directa amb materials com la palla, el fang o les canyes.
La música i el so, la gran emoció visual (Tarragona)
Combinant imatges amb sonoritats diferents
Programa de sensibilització #educaSJD
El programa #educaSJD ofereix als joves la possibilitat de conèixer històries en primera persona de col·lectius en risc d'exclusió social i d'implicar-se per canviar les situacions d'injustícia.Maquillatge per a totes i tots
La nostra maquilladora arriba... i les cares de sobte ja no són el que eren: unicornis, micos, fades, dissenys de Fantasia... tot neix dels seus pinzells!
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.Tallers de Tecnologia Creativa amb Scratch
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.AUSO. UNA DE ROMANS
Ens submergirem en el món romà utilitzant el llenguatge audiovisual.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.