Resultats de la cerca
Descobrim la ràdio al MNACTEC
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
STEAM: Bits, volts i ones, la màgia de les comunicacions
Números i formes, àlgebra i geometria, conformen el llenguatge de la ciència, la tecnologia i l’enginyeria que ens permeten comunicar-nos a curta i llarga distància.
JOSEP PALAU I FABRE. UN RECORREGUT PER LA LITERATURA CATALANA S.XX
Tipologia: Taller literari Lloc: sales d’exposicions i aula Ràtio: 2 grups per escola Nivell: Segon cicle d’ESO i batxillerat Durada: 1h30 Núm. alumnes: 20-25 alumnes. Preu: 100€ x grup
Visita-taller a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art” - Infantil i primària (1r cicle)
Unes altres maneres de veure i mirar
Canvi climàtic: Present i futur
Analitzar les diferents causes i conseqüències del canvi climàtic
Estudi del moviment en la frenada d'un cotxe
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat identifiqui quins són els factors que influeixen en la frenada d’un cotxe, entengui com aquests estan representats en l’equació del M.R.U.A.Una època d’invents i descobriments | Museu del Renaixement
Activitat per conèixer el Renaixement més enllà de l’art, explorant invents, descobriments geogràfics i els nous coneixements d’aquesta època clau de la història.
Qui viu a l'estany?
Activitat que dóna a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
El viatge d'en Siderius (clown)
Activitat en clau de clown per educació infantil. En un planetari amb elements fluorescents tocaran, cantaran i seran participants actius de l'activitat.
GLU, el viatge d'una goteta d'aigua
Glú, es un espectacle de proximitat. Un conte sobre el cicle de l'aigua, ecològic, emocionant, Narració, titella, i pintura en directe. Ideal per a Cicle Infantil i Primer cicle de Primària.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.