Resultats de la cerca
MAL DE CLOSCA
La tortuga Joan té mal de closca, però... qui no té por d'anar al metge?
L'AUTOSUFICIÈNICA ALS PORTS
Ens endinsem al segle passat per conèixer totes aquelles peculiaritats dels masovers. Coneixerem el patrimoni arquitectònic, cultural i històric del s. XX comparant-ho en avui en dia.
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.La descoberta del Pailebot Santa Eulàlia
Com és un vaixell de principis del segle XX? Quina tecnologia portava? I en l’actualitat, quina tecnologia li permet navegar amb seguretat? Quins són els principals elements de comunicació a bord?
EXPLORA. IMMERSIÓ A LA MEDITERRÀNIA
Aquesta activitat immersiva converteix el planetari del museu en un immens oceà on l'alumnat podrà conèixer la gran biodiversitat que pobla el mar.
Taller: Fem Puppets Theater
L'art de construir teatre amb les diferents tècniques japoneses, amb la introducció de l'anglès i amb la utilització de recursos digitals, es dissenya aquest nou concepte de taller.VISITA LLIURE AL POBLE ESPANYOL DE BARCELONA
Vosaltres poseu la imaginació, nosaltres posem l'espai. El Poble Espanyol és un recinte ple de racons amb misteri, secrets per descobrir, artesania, art contemporani, zona de pícnic i sense cotxes!Introducció a Scratch
Un senzill llenguatge de programació creat al MIT i pensat per als més joves, molt visual i divertit però basat en la lògica dels llenguatges de programació més avançats.
Generador d'activitats per anglès
Pàgina per generar exercicis per imprimir, de forma ràpida, per aprendre anglès.
Les energies del futur. Taller sobre sostenibilitat
Amb aquest taller descobrirem quines són i com funcionen les energies renovables més utilitzades a Catalunya (energia solar, eòlica i hidràulica).
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.