Resultats de la cerca
Taller de Sant Jordi modelatge amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica de Sant Jordi on la classe fa una figura de Sant Jordi que s'emporten a casa.Visites escolars al Molló Parc
Us proposem passar un dia envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent i educativa.
De tots els colors, de totes les formes. Protagonistes diverses
Descobrim les connotacions que s'amaguen darrere els colors i les formes.
T'agrada el que veus al mirall?
. Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
El Laboratori d'arqueologia
Aquesta activitat de caire experimental i d’indagació té per objectiu descobrir que passa amb les restes arqueològiques extretes d’una excavació.
PIRATES A LA VISTA!
Activitat teatralitzada per les sales del museu per conèixer el món de la pirateria mentre, amb un joc de pistes, l'alumnat coneix com era la vida d'aquests homes i dones.
LA GIMCANA DELS ODS
Gimcana interactiva on els alumnes descobreixen els ODS amb jocs, reptes i experiments per entendre la sostenibilitat i aplicar accions responsables al seu dia a dia.
UNA IMMERSIÓ AL MÓN MEDIEVAL
La nova sala immersiva del MEV ens permetrà viatjar a l’interior d’una catedral romànica de fa mil anys.
Cosmètica natural
Aprèn a fer cosmètica natural com sabó i bàlsam labial! Cada participant es porta a casa el seu producte i contribueix a la sostenibilitat.
LA PEDRERA: Modernisme 3.0
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.