Resultats de la cerca
Exclusiu Taller d'Astronomia per a invidents amb astroxperiences.com
Si ens proposem alguna cosa amb AstroXperiences, és portar l’astronomia a tothom, sense importar qui sigui.
Com era una ciutat com Gerunda?
Descobrirem el procés de romanització del nostre territori amb la pràctica de la construcció d'una ciutat de l'época i l'experiència d'elaborar una calçada romana.Robot Slalom
Serem capaços de programar un robot perquè pugui superar un circuit d’slalom? Controlarem els moviments bàsics d’un robot per definir la seva trajectòria en un circuit d’eslalom (zig-zag).
El cicle dels residus i els recursos: el viatge del Recuc
Aquesta activitat a l'aula compta amb un personatge, el Recuc, que ens explicarà el viatge dels residus orgànics.
Jornada de Portes Obertes DRET (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
ApS: Vigilants de la calor!
Els alumnes participen en un programa de ciència ciutadana i investiguen sobre la temperatura i el confort tèrmic de les seves llars durant períodes càlids.
Figures de Nadal amb argila JumpingClay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica Nadal on la classe fa una figura de Nadal que s'emporten a casa.
LES ESTACIONS DEL MEV: LA TARDOR
Amb les arts plàstiques coneixem el romànic i el gòtic. Descobrim les obres i composem un frontal i un retaule.
Les fronteres del coneixement
Cap a la recerca més pionera. Visita comentada
MIRADOR TORRE GLÒRIES: EL FUTUR DE LES CIUTATS
A través de jocs d'enigmes i una visita al Mirador Torre Glòries, l'alumnat podrà comprendre el funcionament de la ciutat i imaginar solucions innovadores pel futur urbà.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.