Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Visita guiada a l'edifici
Permet conèixer La Pedrera, un dels edificis més representatius de la ciutat de Barcelona i del Modernisme català, seguint l’esperit transgressor amb què va ser creada,
Salvem les platges metropolitanes
L'activitat s'inicia amb una presentació de la platja i de l'entorn metropolità on es troben. Es visiten espais naturals amb uns ecosistemes molt especials
Ordit i trama, els secrets dels teixits
Amb l’ajuda d’uns petits telers manuals aprendrem els conceptes bàsics sobre el teixit: la trama, l’ordit, diferents tipus de fils, cordons, etc.
Extraescolar Còmic - Poblenou
A l‘extraescolar de còmic treballarem diferents tècniques d’il·lustració, creació de personatges, expressions facials, creació d’escenes, etc. i ens introduïm al còmic creant un guió i una història.
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?Descobrim el Parc de l’Agulla
Fent ús de GPs aprendrem perquè i quan es va construir el Llac de l’Agulla, com es gestiona i quines són les seves funcions.
Armstrong, un musical molt espacial
Una aventura galàctica amb humor, acció i somnis d’alçada! La Piper vol ser astronauta com el seu avi, però uns hackers ho volen impedir. Prepara’t per enlairar-te cap a la Lluna!
Fenòmens elèctrics (Barcelona)
Experiments amb molt de ganxo
Filem i teixim
Descoberta i manipulació de les matèries tèxtils naturals per fer fil
Visita comentada a “Talking Brains” (Lleida)
Com el cervell modela el llenguatge
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.