Resultats de la cerca
UN, DOS, TRES, JA ÉS FESTA MAJOR!
Veniu a conèixer les tres festes majors de Santa Margarida i els Monjos, explicarem un conte i ens divertirem fent un titella amb les figures dels balls populars.
Interacció llum - matèria o l'efecte hivernacle
Taller a la UAB en què es pretén que l'alumnat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria en el context de la problemàtica de l'efecte hivernacle.La fageda, un bosc ple de tresors
Activitat per iniciar-se en el coneixement d'un ecosistema: la fageda a partir de la descoberta a través dels sentits i identificar diferents organismes i les relacions que s'estableixen entre ells.
Excursió escolar a Diadegranja.com
Diadegranja.com és un espai de natura i d'educació mediambiental. Excursió per la granja d'animals on els infants aprenen a relacionar-se amb respecte amb el mon de la natura
LA PEDRERA: L'escala de cargol
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casaPostals d'altres mons
Viatge pel sistema solar
La física dels volcans
Com és el nostre planeta per dins? Per què es mouen les plaques tectòniques? Quina relació tenen amb l’activitat volcànica?
VOLCANS I BASALT
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc i a un aflorament basàltic.Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
EL PORT COMERCIAL
A bord del llagut Far de Formentera, l'alumnat coneixerà una ciutat dins d'una altra ciutat: el Port de Barcelona, i també els vaixells, les mercaderies i els oficis que s'hi desenvolupen.
Mostrant 1-10 de 2.116 elements.