Resultats de la cerca
Prevenció d'accidents. No et frenis la vida. MIFAS
Acció de sensibilització per a la prevenció d’accidents de trànsit. El nostre objectiu és sensibilitzar els més joves sobre els comportaments responsables quan condueixen un vehicle motor.Reviu la prehistòria
Aprendrem a conèixer com vivien els homes i les dones de la prehistòria: com vestien, que menjaven, de què treballaven, on vivien...
Bioquímica en Viu
La Bioquímica és una ciència que estudia el funcionament de la cèl·lula a nivell molecular i és imprescindible per la comprensió de l’organització i funcionament dels éssers vius.
Corbes i superfícies reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?Tecnologia hidràulica; la força de l'aigua
Conèixer el funcionament de l’energia hidràulica en la fàbrica tèxtil
Geologia de proximitat: la falla de Migmón i els tresors de la Terra
Itinerari guiat a la falla del Migmón, visita a l’exposició “Roques i minerals” i accés al Museu de la Mineria. Activitat adaptada segons el nivell educatiu.
Fred, fred
Experiències que et deixaran glaçat
IMPERMEABLE - TALLER
Taller de teatre i percussió. Pensat per a final de curs o dies més càlids, ja que es combina l'ús d'instruments de reciclatge amb una remullada final .
A la recerca de la deessa (Barcelona)
Conferència amb Núria Roselló on l’alumnat es converteix en detectiu del passat per identificar troballes arqueològiques reals. Una experiència viva entre ciència i espectacle!
Es poden detectar les partícules subatòmiques
Taller de detecció de partícules subatòmiques com muons o electrons amb cambres de boira.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.