Resultats de la cerca
SOLIDARIMÀGIA, Alumnes solidaris!!
Descobrim com és un camp de refugiats i les zones més deprimides i marginals del continent africà, com s'hi viu i que és SOLIDARIMÀGIA, com els seus mags porten il·lusió a aquests llocs desfavorits.
Apertix, competició de robòtica lliure
Competició de robòtica educativa oberta, sense restriccions de marca ni cost, que promou l'aprenentatge i experimentació amb la tecnologia a través de reptes innovadors.
Viatge al país de Marmarà
Teatre amb llum negra + visita guiada La Mariel ha perdut el seu peix imaginari, en Marmarà. Emprèn un viatge per cercar-lo, on viurà aventures sensacionals i descobrirà com es viu al fons del mar.
Taller d'innovació i visita guiada a la cripta
Visita la cripta de la Colònia Güell des d'una perspectiva didàctica, amena i interactiva.Amb un 6 i un 4, una història del retrat (Barcelona)
Conferència amb Miquel del Pozo
ACTUEM PEL CLIMA!
Activitat destinada per a primària cicle superior.
LA LLUNA D'EN CALSINA (Museu Deu)
Hi ha un quadre al Museu Deu que no deixa indiferent ni a petits ni a grans.
De la imaginació a la pantalla (Lleida)
Introducció al cinema fantàstic
Desperta una obra d'art: taller de stop-motion
Taller d'animació stop-motion per despertar els personatges d'una obra del Museu d'Art de Girona i crear la seva història, aprenent així sobre l'art medieval,ApS: Vigilants de la calor!
Els alumnes participen en un programa de ciència ciutadana i investiguen sobre la temperatura i el confort tèrmic de les seves llars durant períodes càlids.
Mostrant 1-10 de 2.116 elements.