Resultats de la cerca
ACTUEM PEL CLIMA!
Activitat destinada per a primària cicle superior.
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockLUDOFUSTA - ESPAI DE JOC LLIURE
Espai on l'infant decideix lliurement com desenvolupar el seu joc amb els elements i objectes que estan al seu abast.
Gas i petroli
Visita temàtica on s’explica l’ús de diferents energies fòssils: el gas ciutat, el petroli i el gas natural
M'agrada tal com soc
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de Ribera: el joc del riu
Un joc de simulació molt entenedor, i divertit, sobre la relació de les diferents societats amb el riu. Acabarem amb una posada en comú per analitzar que li cal al nostre riu per a ser un riu com cal.El castell de Montesquiu | Viatgers en el temps (ESO i batxillerat)
Un joc cooperatiu que convida a descobrir i ordenar la història del castell, caldrà fer servir l’enginy i treballar en equip.
Ciència, Acció...Reacció
La idea del taller gira al voltant d’alguns elements científics.
NO + VIOLÈNCIES MASCLISTES
Taller per identificar i visibilitzar les violències masclistes, reflexionar sobre les seves causes i promoure actituds de responsabilitat i acció davant les situacions d’injustícia.
LA GIMCANA DELS 5 SENTITS
Els alumnes hauran de superar les diferents proves utilitzant cada sentit per poder esbrinar l'enigma amagat.
Mostrant 1-10 de 2.224 elements.