Resultats de la cerca
La Laura i en Joan en una recerca enlluernadora (fotònica)
La llum és un element essencial per la vida i una font d’energia renovable, però, sovint una gran desconeguda. Descobrirem les propietats de la llum i experimentarem amb l'energia solar fotovoltàica.
L'AUTOSUFICIÈNICA ALS PORTS
Ens endinsem al segle passat per conèixer totes aquelles peculiaritats dels masovers. Coneixerem el patrimoni arquitectònic, cultural i històric del s. XX comparant-ho en avui en dia.
Titanic - Ecos del Pasado
Embarca't en una extraordinària aventura submarina i redescobreix el Titanic com si hi fossis! Prepara't per viure una experiència immersiva i narrativa única, que combina història, tecnologia i emoci
SOM VISITANTS (Museu Deu)
Visita general al Museu Deu.
Itinerari: Observem i descobrim
Amb tots els sentits
Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloDe què és capaç un cos col·lectiu? Visita-taller a la Col·lecció MACBA
En aquesta experiència al voltant de l’exposició Col·lecció 30 Aniversari volem assajar, juntament amb l’alumnat i el professorat, algunes sensibilitats que els nostres cossos junts són capaços d’expe
Més enllà de la identitat
El projecte "Més enllà de la identitat" dona veu a persones LGTBIQ+ que han patit violència. Busca ampliar la mirada sobre la diversitat de gènere i combatre l'LGTBIfòbia.
BARCELONA 1900
Itinerari guiat per a descobrir exteriorment les joies arquitectòniques del modernisme: La Casa Lleó Morera, Casa Amatller, Casa Batlló i Casa Milà.
Mostrant 1-10 de 2.116 elements.