Resultats de la cerca
Tallers de Percussió Corporal al propi centre
Tallers de Percussió Corporal al propi centre en una sola sessió d'1h per a tot Catalunya! En qualsevol data del curs i en l'horari que us convingui.
L'electricitat
Els/les alumnes podran conèixer diferents formes de generar electricitat
Animals. Grangers i grangeres per un dia. Refugi Les Set Cabretes
Un bonic dia de camp coneixent i ajudant als animals del refugi.
CARTOGRAFIEM EL PAISATGE
El paisatge no és només un decorat, és un reflex de la societat que l’habita, el configura i el transforma.
Quan les pedres parlen
Descobriu l’enginy i la sostenibilitat d’una tècnica mil·lenària
STÒPICS. Trenquem els tòpics per entendre la diversitat
Taller per identificar estereotips i prejudicis, fomentar l’empatia i promoure actituds respectuoses que ajudin a desmuntar tòpics discriminadors.
Coets d'aire
Com podem fer coets impulsats per aire que volin el més lluny possible?
Barcelona 1714
Al llarg del recorregut visitarem els indrets on es produí el setge, que es prolongà durant catorze mesos i culminà l’11 de setembre de 1714 amb l’assalt de les tropes borbòniques.
Artefacte: el secret de les coses
Un taller creat per l’artista Xavier Bobés
Parc Cultural de la Muntanya de Sal de Cardona
Els alumnes comprendran la formació geològica de la Muntanya de Sal, les tipologies de materials geològics, l’explotació d’aquest valuós recurs mineral i les connotacions socials que se’n deriven.
Mostrant 1-10 de 2.224 elements.