Resultats de la cerca
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
Piupiulà! i l’orquestra del bosc (Girona)
Taller per a descobrir els sons i el moviment del bosc.
Descobrim la meteorologia
Experiments meteorològics
Otsiera. La importància de l’atenció i el silenci
Taller sobre la importància de l’atenció i el silenci
JOC DE PISTES EL DRAC DEL PARK GÜELL
Si vols conèixer el Park de Güell de forma diferent, aprendre coses sobre la seva història i descobrir detalls que no coneixies, apunta't a aquesta gimcana cultural!!!Caiac de Garcia a Móra (1h30) (Ribera d'Ebre)
Una ruta en caiac que ens portarà a conèixer un dels trams més bonics de l'Ebre, perfecte per passar un matí o una tarde aprenent i gaudint del riu.
FACILITACIÓ I COHESIÓ DE GRUPS - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!
Voleu venir amb l'escola al Cremallera de Montserrat?
Arribar a Montserrat amb el Cremallera ofereix en si mateix la possibilitat de viatjar amb un mitjà de transport singular, gairebé únic a l’estat espanyol.
La música i el so, la gran emoció visual (Girona)
Combinant imatges amb diverses sonoritats
Descobreix el món de l’arqueologia a través del jaciment de Puig Ciutat
Taller-Presentació que permet portar l’arqueologia i Puig Ciutat a la vostra classe.
Mostrant 1-10 de 2.224 elements.