Resultats de la cerca
ANNÍBAL A BOLVIR: ACTIVITAT IMMERSIVA
Coneix al general Anníbal i descobreix el Castellot de Bolvir com mai l'havies vist. Mitjançant una innovadora experiència immersiva podreu caminar per l'antic oppidum ibèric.
Taller d'innovació i visita guiada a la cripta
Visita la cripta de la Colònia Güell des d'una perspectiva didàctica, amena i interactiva.Visites comentades i dinamitzades a l'exposició "L'art de navegar. Com perdre's en un món d'imatges"
Una exposició que convida a repensar la navegació en un món d’imatges, explorant com les tecnologies visuals transformen la nostra manera d’orientar-nos, perdre’ns i habitar l’espai digital.
Operació Aigua
D'on surt l'aigua que arriba a l'aixeta de casa?
Projecte Cossos
Cossos és un taller que reflexiona sobre el cos, trencant la idea de cos normatiu. Amb el debat i l'expressió, busca nous models positius i visibilitza microviolències vers els cossos dissidents.
Coet d’aigua i càpsules de reentrada - una experiència aeroespacial
Us proposem dissenyar i construir un coet d’aiga amb paracaigudes i aletes estabilitzadores que se’enlairarà més de 20 metres. Haureu de protegir un viatger molt especial… un ou de gallina!
VISITA GUIADA
Destianada per a secundària, batxillerat i cicles formatius
Aprenem a Ecodissenyar
L’objectiu és que l'alumnat comprengui el concepte de cicle de vida dels productes que els envolten i com, pensant en ells des de les primeres fases de disseny, es poden minvar els impactes ambientals
TALLER SEXOAFECTIU - ELS CICLES
Amb l'entrada a l'adolescència el cos femení inicia un viatge cíclic molt intens ple de moments que cal conèixer i entendre no només des de la vessant física sinó també emocional.
Depuradora de Gavà-Viladecans
La visita a l' EDAR de Gavà-Viladecans, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.