Resultats de la cerca
PINTEM UN POBLE DE FUSTA AL POBLE ESPANYOL
La fusta és una de les matèries primes més important en la nostra cultura. Però quants tipus de fusta coneixem? Quines propietat té? Us presentem aquesta activitat per resoldre tots aquests dubtes!
Conflictes contemporanis
El recorregut pretén que l’alumnat entengui les dinàmiques socials i polítiques del primer terç del segle XX.
TALLER DE TEATRE
Es desenvolupa en una aula amb un grup classe durant el matí. es representa en havent dinat davant un altre grup.
Un món per explorar
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
La producció dels teixits. Teixits de futur
Els alumnes descobreixen el procés tèxtil amb l’observació i la manipulació de fibres i l’anàlisi de mostres de teixits. Després investiguen teixits de darrera generació -tècnics i intel·ligents.
Viu l'edat mitjana al Castell de Sa Roca
Un viatge en el temps que ens portarà a descobrir el Conjunt Monumental de Sa Roca, format pel Castell de Sant Martí Sarroca, del S.X, i l’església romànica de Santa Maria, del S. XI.
Fes-te un sorbet!
Un taller ben dolç i refrescant per celebrar l'arribada del bon temps.
Visita comentada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura”
Matisse més enllà de Matisse
Taller alimentari “Sabors Medievals”
Explicació sobre les diferències a l’època medieval en els diferents estaments,incloent les diferències econòmiques, i conseqüentment les alimentàries.
Descobrim el Turó Rodó de ma de l'Edereta
Introducció al món i la cultura dels íbers.Mostrant 1-10 de 2.224 elements.