Resultats de la cerca
Jornada de Portes Obertes FISIOTERÀPIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
L'energia al Planeta (I) i (II)
Visita per conèixer què és l'energia, les maneres de percebre-la i la utilització que en fem.
Taller de còmic: Les expressions dels personatges
Els alumnes aprendran a posar- li cara a les emocions i estat d’ànim dels personatges d’una tira còmica. Tot això mitjançant una sèrie d’exercici pràctics.Com ens relacionem a través de les pantalles? (Primària)
L'objectiu de l'activitat és fomentar els valors de l'empatia i el respecte mitjançant la reflexió: actituds d'assetjament, crítiques i compartions, converses amb desconeguts, el marc legal...etc
Cintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.
La Botigueta
Un espectacle de teatre i titelles sobre consum responsable, Temes com el reciclatge, el comerç just o els productes de proximitat tractats de manera divertida i participativa.
Itinerari: Què veig, què sé
Aprenem a interpretar
Divertim-nos amb els romans
Activitat per iniciar-se a la cultura romana a través del joc
Endinsa't en la Bioquímica
La Bioquímica i Biologia Molecular és una ciència en expansió que està canviant de forma dramàtica i espectacular en els últims anys.
Arquitectura de les cases neolítiques (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Entrarem a les cabanes, observarem el seu procés de construcció i els alumnes realitzaran una maqueta de la seva pròpia casa neolítica utilitzant tècniques prehistòriques com la del tovot.
Mostrant 1-10 de 2.224 elements.