Resultats de la cerca
L'estratègia ho és tot
L’activitat consisteix a resoldre cinc reptes d’estratègia diferents en grup que posen a prova l’enginy dels alumnes.. No tot és blanc o negre.
STEAM: Quin paper juguen les matemàtiques a la societat?
Les matemàtiques es troben per tot arreu, com mostrarem amb una breu introducció a l’exposició. Sabem que en la ciència i la tecnologia hi juguen un paper essencial, però potser no som tan conscients.
Foley: sons i cinema (Barcelona)
Descobrint sons invisibles
Trenquem el silenci
Xerrada/ taller d'1h 30 min on escoltarem en primera persona una història de superació i valentia sobre l’abús a menors.
TALLER DE TEATRE
Es desenvolupa en una aula amb un grup classe durant el matí. es representa en havent dinat davant un altre grup.
Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.La descoberta del Pailebot Santa Eulàlia
Com és un vaixell de principis del segle XX? Quina tecnologia portava? I en l’actualitat, quina tecnologia li permet navegar amb seguretat? Quins són els principals elements de comunicació a bord?
En busca del Tió
El taller de tions és una activitat adreçada a infants que volen venir a buscar el seu tió. Es tracta de fer una petita excursió seguint un mapa per arribar al lloc on es troba el tió.
Mira el TRAM
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer el TRAM com a transport públic i potenciar-ne un bon ús, tot promovent el civisme i la responsabilitat comuna.
Creació de paisatge sonor (Lleida)
El so com a identitat cultural i social
Mostrant 1-10 de 2.224 elements.