Resultats de la cerca
Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.
Taller arqueovitis
Aquest taller reprodueix tots els passos de la investigació científica que realitzen els arqueòlegs i especialistes per poder recuperar i estudiar llavors i fruits carbonitzats.
VISITA GUIADA PRMÀRIA
Destinada a primària.
Estats de la matèria
De les estrelles al fons del mar
EdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.
MÓN SANT BENET: Experiència Fundació Alícia
Visita guiada a la Fundació Alícia
Be natural
Es treballen els incis del cinema i el curtmetratge a través de la figura d'Alice Guy
6 SENTITS d'Urpina
L'activitat 6 SENTITS és una experiència immersiva creada per fomentar la connexió dels alumnes amb la natura, convidant-los a endinsar-se en una aventura única al bosc d'Urpina.
DEL CAMP A LA PANXA!
Veurem els aliments des de l'origen fins a la manipulació i preparació d'un batut.
Els colors de la llum
La proposta d’aquest taller es descobrir les característiques i propietats que té la llum, a partir de petites activitats.Mostrant 1-10 de 2.224 elements.