Resultats de la cerca
Les plantes i el clima mediterrani
Visita guiada, consells i debat. Observar la diversitat de la vegetació dels Jardins de Cap Roig,
QUATRE VEGADES MÉS RÀPID QUE EL VENT
Construcció d'un vaixell de vela amb peces de LEGO per emular els velers d'última generació que competeixen superant en quatre vegades la velocitat del mateix vent que els impulsa.
LA PEDRERA: Indiana Stones: explorem!
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.Creació de paisatge sonor (Lleida)
El so com a identitat cultural i social
Parcs i pedals al Besòs
L'activitat "Parcs i pedals al Besòs" té com a punt de sortida l'Aula Ambiental Isabel Muñoz, al parc de Can Zam.
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Espectacles i Tallers per a Escoles Temporada 25/26
Programació d'Espectacles i Tallers per a escoles de setembre de 2025 a maig de 2026 - Teatre La Puntual - Putxinel·lis de Barcelona.
Visita comentada a l'edifici de CaixaForum Barcelona
Modernisme i modernitat
Bits i Bites. El llenguatge dels ordinadors
Activitat dinamitzada amb actors, al voltant dels conceptes que es troben a l’exposició L'enigma de l'ordinador
Mostrant 1-10 de 2.224 elements.