Resultats de la cerca
Sonda estratosfèrica - Disseny, construcció i llançament!
Dissenyareu, construireu i enviareu la vostra sonda estratosfèrica a l'espai a una alçada de 30 km. Fareu fotografies increïbles, seguint els mateixos procediments d'enginyeria que la NASA!
Els insectes (Tarragona)
Taller d’il·lustració científica
Deixalleries municipals
Els visitants descobriran durant l'activitat la gran varietat de residus que s'hi poden dur i el tractament que reben per tal de reduir el seu impacte ambiental i aprofitar-ne els materials
Jornada de Portes Obertes
La millor manera de conèixer la universitat és viure-la!
Indicis de l’aigua a la ciutat
L’activitat descobreix tot allò que hi ha a sota de les voreres de les nostres ciutats relacionat amb l’aigua.
Planta de selecció d'envasos de Gavà-Viladecans
Visita guiada a la planta de selecció; d'envasos de Gavà-Viladecans que te; la funció de separar els diferents residus procedents del contenidor groc (envasos).
Joc d'enigmes Verdaguer
Joc que consisteix a resoldre enigmes relacionats amb la vida o l'obra de Verdaguer.
L'aigua com a font d'energia
Visita temàtica per treballar el valor de l'aigua com a font energètica al llarg del temps
El viatge d'en Siderius (clown)
Activitat en clau de clown per educació infantil. En un planetari amb elements fluorescents tocaran, cantaran i seran participants actius de l'activitat.
VEUS D'AIGUA, la cantata exclusiva de Secundària (10 ANYS)
Demostrem de què som capaços a l'ESO: participeu al 10è aniversari d'una cantata única!!!
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.