Resultats de la cerca
TITELLES: LA CASTANYERA CLOC, CLOC, CLOC
Les nostres histories són pròpies o adaptacions de contes populars, sempre essent molt conscients de quin és el nostre públic, els nens. Als nostres espectacles aconseguim la implicació màxima del púb
LA PEDRERA: Expedient Gaudí
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Dones que van trencar el silenci
Investiga i dona veu a les dones pioneres del rock i el blues. Una activitat cooperativa per visibilitzar el seu llegat i treballar habilitats digitals i comunicatives.
BATUTS VERDS A L'AULA
Fomentar l'alimentació saludable és fàcil amb batuts!
Voleu venir amb l'escola al Cremallera de Montserrat?
Arribar a Montserrat amb el Cremallera ofereix en si mateix la possibilitat de viatjar amb un mitjà de transport singular, gairebé únic a l’estat espanyol.
Sortides multiaventura a l'Alberg de La Torra
Sortides escolars de multi activitat a la natura amb pernoctació a la Baronia de Rialb
Fem fotografies sense càmera: L’instant màgic de la impressió
Entendrem el funcionament bàsic de la fotografia a través de l'experimentació amb llum i paper fotogràfic.
Experiments a l'aula
Experiments amb aire i aigua, amb materials quotidians
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
De quin color és la llum?
Taller pràctic amb experiments fàcils i divertits per descobrir com funcionen els colors i la llum.També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.