Resultats de la cerca
ApS: Comunitat eductiva per la transició energètica
Quant consumim a casa i a l'escola? Podem estalviar més? Eines per fer una auditoria energètica i reduir el consum d'energia a l'escola i a casa. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
SOM VISITANTS (Museu Deu)
Visita general al Museu Deu.
Introducció a l'astronomia II
El cel vist des de la Terra i els eclipsis
TITELLES: SANT JORDI I EL DRAC
Volem celebrar aquesta diada de Sant Jordi amb tots vosaltres fent-vos passar una estona divertida i posant el nostre granet de sorra perquè la cultura i les tradicions catalanes no es perdin.
Quan els nombres canten (Tarragona)
El ritme... aritmètic!
El laboratori: Mentora Alsina
Coneixerem com funcionava un taller de física de l'any 1907
Matemàtiques infantils
En aquest taller es proposa exercitar les matemàtiques a partir de jocs varis relacionats amb les matemàtiques.LLEGIM ELS SÍMBOLS EN L’ART ROMÀNIC
Els símbols de les obres romàniques es revelen i s’interpreten establint comparacions amb imatges contemporànies i d’altres cultures.
Recursos digitals innovadors per a l'aula
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material per a l'aula.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.