Resultats de la cerca
Promoció de la lectura: maleta viatgera, amb llibres especials d'arreu del món. Contacontes
Es convida als nens a obrir llibres, ja que mai no saben què hi podran trobar! Presentació de llibres molt especials d'arreu del món
Rapejant els clàssics (Girona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
The Headless Monster
The Headless Monster és una obra de teatre en anglès adreçada als cicles mitjà i superior, que busca encoratjar els alumnes a llegir llibres en aquest idioma. Anglès nivell intermedi.
Monogràfic: Construïm una escola Sensorialment Intel·ligent
4 hores de contingut, accessible durant gairebé 48 hores
Les fronteres del coneixement
Cap a la recerca més pionera. Visita comentada
Viure a l'Aigua
Taller manipulatiu
So i acústica (Tarragona)
Experiments per investigar el so
ESCOLACADABRA
Màgia d'Escenari per una festa de fi de curs o celebració especial, Màgia de Saló per fer a cada classe, o bé Màgia Close-Up (de proximitat) per realitzar a grups petits. Tenim la màgia que vulgueu.
Coneixent els jardinets de la Fundació 1859
Gimcana pel Jardí de la Fundació 1859 Caixa Sabadell.Maleta pedagògica: La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda (aqüicultura)
La maleta, amb dos jocs i recursos pedagògics, s’ha elaborat a partir del conte La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda, sobre la recerca en aqüicultura.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.